sobota, 14 lutego 2015

Fame - jak szybko zarobić?

Heej! ♥
Post będzie jak mówi tytuł poświęcony FAME!
Oczywiście sposoby będą moje jak ja zarabiam fame, może nie szybko ale dość skutecznie :)
Nie mam kilku sposobów, lecz łączy się on w jedno. Może powiecie, że odkryłam Ameryke, pewnie wielu z was też tak robi :)
Zapraszam do czytania!
Niestety potrzebny będzie Vip. Dlaczego? Chodzi o skarbonkę. W niej zbieram fame, chyba jak każdy xD normalne...
Moja skarbonka na razie jest wypełniona małą ilością fame, bo wczoraj musiałam ją otworzyć bo miałam aż 5 tys.

Niestety szkoda, że można otwierać tylko mając Vip, ale cóż..
Moja wygląda tak:
<<<









Co dalej? Kolejne co zbieram to nie tylko fame w skarbonce ale i awards w profilu:











I co gdy już mam fame do odebrania? Oczywiście nie odbieram od razu tylko, gdy już mam dużą ilość fame w skarbonce jak i w profilu - awards (choć w profilu niekoniecznie)
Wtedy kupuję Boostera. Dla tych, którzy nie wiedzą co to booster:


Booster trwa godzinę, w tym czasie całe twoje zarobione fame się podwoi i będzie dwa razy więszy zysk!




Gdy mam już boostera oczywiście otwieram skarbonkę odbieram awards i pełno faaaaaaaaaaaame! :D Oczywiście ja robię tak, że z koleżanką w tym samym czasie mamy boostera i wymieniamy się grafami :), oglądamy filmy...itp.
Mam nadzieję, że post się podobał i pomysły również dla tych, którzy tego nie próbowali ale jak już mówiłam minus taki, że trzeba mieć jednak tego vipa :c Także polecam wypróbować gdy macie końcówkę lvl'a.
Podsumowanie tego co robimy zanim kupimy boostera:

  • Zbieramy fame w skarbonce.
  • Zbieramy awards.
  • Grafy, wymiana autografami. (np. z koleżaką, która również ma boostera)
  • Wymiana sekami, filmami.
Myślę, że to na tyle!
Dziękuje za uwagę! A jakie są wasze sposoby na duuże fame? Napiszcie w komentarzu! ♥
Pozdrawiam, papa!♥
~SKAVIA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz