poniedziałek, 23 lutego 2015

Hit Desing Studio!

Dobry wieczór!♥
Muszę nadrobić posty, także kolejny dzisiejszy post. Nie będzie super długi... ale dość tematyczny.
Przejdę do tematu.
Nie wiem czy zauważyliście, ale w Desing Studio pojawiło się mnóstwo projektów o takim wzorze:




















Głównie to te bluzki:











Nie tyle hitem są te bluzki, lecz ten wzór "kolce".
Projekt ten według mnie jest świetny. Bardzo podoba mi się ten wzór. Przyznam, że zrobiłam taki. Hehe. Akurat w moim stylu :). Teraz wiele osób tworzy taki projekt. Jak nie taki to podobny, ale z zastosowaniem tych "kolcy". Te owe "kolce" to oko, znaczy rzęsy.













Świetny pomysł oraz zastosowanie!
W dodatku tanie jak dla mnie, bo  tylko 100 sc! Pojawiają się ceny 80 sc. A sam projekt kosztuje 100, ponieważ koszulka - 50 sc, a wzór - również 50 sc. :



















Jak dla mnie tanio i opłacalnie!
Sama nie wiem po kim zaczęło się kopiowanie tego projektu.. Tak czy inaczej jest super! :D
To na tyle w tym poście!
Przypominam o pomysłach na posty! <3
Paaa!♥
~ SKAVIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz