czwartek, 12 lutego 2015

Walentynki! ♥

Witajcie kochani!♥
Dziś kolejny krótki pościk, nie chcę zanudzać XD Oki przejdźmy do tematu:
Za dwa dni Walentynki, a na MSP "Venetian Valentine". Są oczywiście nowe ubrania, meble animacje i inne. Ale chyba nie ma sensu pokazywać wszystkiego, każdy pewnie już z was widział. Pokażę wam stylizację walentynkową i animacje. To co najczęściej chyba kupujemy. :) Teraz przedstawię wam typowo look walentynkowy, zaproponowany przeze mnie:
♥LOOK♥
♥ Opaska "Cupid Love" - 3 diamenty
♥ Włosy "Cheeky Cute" - 600 sc
♥ Serduszka na twarz (VIP) "Heart Cheeks" - 300 sc
♥ Naszyjnik "Simple elegance" - 475 sc
♥ Góra (VIP) "It Ain't For Fun" - 600 sc
♥ Dół (spodenki, VIP) "Be Nice" - 550 sc
♥ Buty szpilki "PumP It Up" 1000 sc
Razem: 3,525 sc i 3 diamenty











Kolor jaki użyłam to jasny odcień różu i biel, a włosy są już takie jakie były :)













♥ANIMACJE♥

Najbardziej mi się podoba ta, którą zaprezentowałam, ale jest dość droga (1200 sc)
Razem jest 6 nowych animek.









Wszystkie animki oczywiście są śliczne jak i ubrania, meble również przeglądałam i typowo walentynkowe♥
+ dziś Tłusty Czwartek! Pochwalcie się ile zjedliście pączków? Ja jak na razie dwa... :D
W tym poście to już wszystko! ♥
Dziękuje za uwagę :3
Do zobaczenia w kolejnym poście! I życzę wam (wczesnych) udanych Walentynek!♥
/SKAVIA



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz