piątek, 6 lutego 2015

Pierwszy post - wprowadzenie ♥

Hej wszystkim! ♥
Na początek może się przedstawię :D więc na imię Wiktoria mam 14 lat, jeśli kogoś to ciekawi to jestem z województwa Wielkopolskiego. Interesuję się fotografią i modą :) Lubię rysować i inni uważają, że mam talent. Czarny i biały to moje ulubione kolory.
Jeśli chodzi o mnie lecz teraz przechodzimy do MSP - mój nick to SKAVIA, aktualnie mam koniec 17 lvl'a i jestem singielką (poszukuję ...♥) Jestem trochę emo..:D. W MSP również gra moja siostra. Niestety więcej osób z reala nie gra, także większość przyjaciół to tylko wirtualnych, ale nie przeszkadza mi to zbytnio. Tutaj zdjęcie mojego profilu i MS:
Na blogu znajdą się pewnie nowości z MSP, wywiad (może uda mi się jakiś przeprowadzić) postaram się. Looki, ale nie wiem czy mogą Wam się spodobać, chyba najgorsze nie będą hehe, ciekawostki.. itp. :)
Postaram się dość często i systematycznie pisać na blogu. Jak na razie pewnie niewielka ilość ludzi czyta tego posta i w ogóle odwiedza ten blog, ale myślę, że to się zmieni z czasem :)
Również na blogu może przeprowadzę ankietę, w której zagłosujecie co chcecie aby się tu znalazło. Jeszcze dodam, że na blogu adminuję sama. Tutaj jest poczta, na której możecie zadawać pytania lub wysyłać prace gdy będą konkursy! rebelliamsp@wp.pl
Na koniec chciałam podziękować mojej internetowej BFF Oliwii za organizacje w blogu! Dziękuję!♥ Przy okazji możecie zajrzeć na jej bloga: http://oliviejulie.blogspot.com/
Myślę, że to na tyle i o niczym nie zapomniałam. Mam też nadzieję, że blog się podoba jeśli chodzi o wygląd, lecz zajdą też pewnie jakieś zmiany. :)
Dziękuję tym którzy przeczytali całego posta!
Papa! ♥
/SKAVIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz