czwartek, 19 lutego 2015

Jak odzyskać (skradzione) konto na MSP?

Witam!♥
Przykro mi jeśli czytacie tego posta z powodu skradzionego konta. Dobrze, jeśli czytacie, bo wolicie wiedzieć co robić w sytuacji gdy ktoś właśnie ukradnie nam konto.
Dokładnie Wam opiszę w punkach co musicie zrobić na dwa sposoby!

SPOSÓB I

1. Wchodzimy na MSP.
2. Na samym dole mamy napis "Pomoc". Klikamy w niego.


















3. Wybieramy "Mój Użytkownik"










4. Klikamy "Zresetuj hasło"
5. Następnie wpisujemy swój login i e-mail, (ten który mieliście na początku gry) na który zostanie wysłane nowe hasło.











6. Potem na ten e-mail powinno zostać wysłane nowe hasło. A nasz e-mail zostanie zmieniony na początkowy.
Według mnie SPOSÓB I jest szybszy i łatwiejszy.

SPOSÓB II

1. Wchodzimy na MSP
2. Na samym dole mamy napis "Kontakt". Klikamy na niego.
3. Wybieramy kategorię "Bezpieczeństwo"













Wypełniamy resztę. I wysyłamy e-mail!
4. W "Pytanie" piszemy, że chcielibyśmy odzyskać konto.
(np. Witam, nazywam się.....chciałbym/chciałabym odzyskać konto o nazwie.....)
5. Po kilku dniach powinniśmy dostać na e-mail wiadomość od moderatorów MSP.
Coś takiego:
"Witam,

Abyśmy mogli utworzyć nowe hasło do konta, bardzo proszę o wysłanie nam rachunku za zakup VIP-SC, który jest dla nas dowodem własności konta.

Rachunek taki jest wysyłany na podany email kiedy dokonujesz zakupów na MSP, dlatego bardzo proszę nigdy nie zapominać o wpisaniu tej informacji. "

6. Pamiętaj, aby zawsze mieć pokwitowanie rachunku na zakup VIP'a! Dlaczego? Ponieważ jest to twardy dowód! W przypadku, gdy nie mamy rachunku - gorzej, bo nie mamy dowodu, aby utworzyć nowe hasło do konta.
7. Wysyłamy rachunek.
8. Potem moderatorzy powinni pomóc odzyskać konto.
Mając dowód rachunku raczej w 100% odzyskamy konto!

Powodzenia! ♥
Paa!




















~SKAVIA


11 komentarzy:

  1. Dzięki Skavia! Dzięki tobie odzyskałam stracone konto! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 opcja lepsza, jak ktoś zmieni też e-mail :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale nie podawała maila . Co mam zrobić ? Nowe konto : morska muszla1112 . Proszę o ładne prezęciki z ciuchów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyskakuje mi ta ramka, aby się z nimi skontaktować.

    OdpowiedzUsuń
  5. kofam jak ta muzyka i serduszka napierdzielajo mi po uszach XD jeszcze gdy daję ci myszkę do twarzy...RZYGASZ SERCAAAAM<33333

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za pomysł odzyskania konta na msp mam vip na rok więc dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem data ale bede tymi sposobami próbowała odzyskać konto. Mam nadzieję że się uda

    OdpowiedzUsuń
  8. ukradzio o mi konto co mam zrobić :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. nie działa w ogóle nie ma tego co ty pokazałaś

    OdpowiedzUsuń