niedziela, 15 lutego 2015

Pokolenia MSP - sprawdź z jakiego Ty jesteś!

Witam wszystkich!♥
Wiedzieliście, że na naszym MSP są pokolenia? Nie? Oczywiście, że są! Możesz sprawdzić w jakim Ty się znajdujesz! Zapraszam do czytania♥!

POKOLENIA:

STARE POKOLENIE

Do Starego Pokolenia należą wszystkie osoby, które założyły konto przed powstaniem 10-sek. Osoby z tego pokolenia wiedzą o MSP najwięcej - wiedzą jak wyglądało dawno, dawno - przed epidemią 10-sek. Wiedzą jakie rzeczy zostały wycofane i jak MSP zmieniło się przez te kilka lat. Zazwyczaj nie zależy im tak bardzo na lvl jak następnym pokoleniom i są spokojniejsi. Ich zwyczajem jest częste granie w Gry. Roczniki: od stycznia 2011 do 17 września 2011 r.




POKOLENIE 10-SEK

Pokolenie 10-sek powstało zaraz po tym, gdy powstały 10-sekundówki, w Średnim MSP. Jest ono związane z nimi i nie wyobraża sobie poprzedniego MSP - sprzed powstania 10-sek. Także wie dużo o MSP, ale nie ma pojęcia jak wyglądała gra przed ich pokoleniem. Wiele osób mimo że nie widziało Starego MSP na własne oczy, chce by ono wróciło. Roczniki: 18 września 2011- grudnia 2012


"INTENSIVE MSP", czyli Pokolenie Rozwoju
Powstało w 2013 roku. Wszystkie moviestars z tego pokolenia założyły konto w 2013 roku. Wiedzą stosunkowo niewiele o MSP - starsze wersje znają jedynie ze screenów zachowanych na starszych blogach. Temu pokoleniu najbardziej zależy na lvl - chcą być pierwsi w rankingu i w tym wyścigu często zapominają kim są, zazwyczaj stają się nieuprzejmi i uzależniają się od MSP. Jednak nie wszystkie moviestars z tego pokolenia są niemiłe i pędzą za levelem.

POKOLENIE PROŚCIZNY
Osoby z tego pokolenia założyły konto w 2014r. Osoby z tego pokolenia nie wiedzą, co to znaczy wbijać lvl, bo przyzwyczaili się do łatwizny, którą zaserwowali im moderatorzy MSP. Żyją w czasach, gdy ludzie pędzą za lvl'em bardziej niż kiedykolwiek - a moderacja MSP im to ułatwiła nowymi sposobami zarabiania fame.

POKOLENIE FILMOWE
Powstało w 2015 roku. Osoby z tego pokolenia chcą być sławne, ale nie są tacy samolubni. Reklamują swoje filmy w Chatroom'ach i wypruwają sobie żyły, żeby zdobyć 6 poziom, by móc pisać na forum i tablicach sław. Mimo pragnienia sławy większość osób jest miła i rozmowna, chętnie też wymienia się obejrzeniem filmów. Niektórzy próbują się też upodobnić do sławnych moviestars, kupując podobne ubrania i kopiując filmy od nich.

POKOLENIE OLDSCHOOL'U
Osoby z tego pokolenia uwielbiają Stare MSP, jednak założyły konto po Starym MSP - do tego pokolenia należą osoby, które założyły konto w różnych latach - od 18 września do dziś. Te moviestars chcą, aby powróciło "Stare MSP", chociaż nawet nie wiedzą jakie one było. Ciągle pomagają (co akurat jest naprawdę dobre dla MSP), a także zapraszają do znajomych stare moviestars, aby im opowiadały jak wyglądało stare MSP. Najczęściej ich marzeniem jest posiadanie unikatów, usuniętych animacji lub ubłaganie moderatorów, aby je przywrócili do sklepów. Większość z nich to 2 klasiści, jednak nie zależy im tak na byciu pierwszym w rankingu, jak to ma w zwyczaju niektóre osoby z Pokolenia Rozwoju (Intensive MSP).

PODPOKOLENIA:


POKOLENIE "POMIĘDZY"

Tu są osoby, które grały na MSP sprzed 2011 roku (polscy gracze, którzy mieli konto na innych MSP sprzed powstania Polskiego).To pokolenie skończyło się wraz z powstaniem polskiego MSP - w styczniu 2011r.



POKOLENIE PIERWSZYCH BUNTÓW
To pokolenie zaczęło się wraz z pierwszym strajkiem, który był na MSP. Oficjalnie przyjmuje się, że była to chwila, gdy zmienili stary wygląd w różowo-fioletowy. Podpokolenie się skończyło, jednak nadal trwają strajki.

A wy do jakiego pokolenia należycie? Ja do Pokolenia Rozwoju! :) ♥
Papa!♥
~SKAVIA














źródło: http://pl.naszemsp.wikia.com/wiki/Pokolenia_MSP

6 komentarzy:

  1. Ja jestem ze starego pokolenia.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam w ogóle nie wiem z jakiego pokolenia jestem. Pierwsze konto założyłam niby w czerwcu 2011, ale baaardzo rzadko grałam na MSP. Drugie konto na którym miałam pierwszego vipa założyłam w 2012, ale też rzadko grałam. Konto na którym siedze teraz założyłam 29 listopada 2013 roku. O MSP wiem wiele, ale ze starego MSP praktycznie nic nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro teraz grasz na koncie z 29 listopada 2013r. to również jesteś z Pokolenia Rozwoju, bo ja również założyłam konto w listopadzie 2013r.
      Pozdrawiam!♥

      Usuń
    2. Pozdr. Ten anonim to byłam ja:)

      Usuń
  3. Ja jestem z Pokolenia Prościzny :(((
    Ale wcale nie szłam na łatwiznę :(
    Pozdrawiam
    Pauli2k

    XD
    Zaproś do znaj ;)

    OdpowiedzUsuń